Dades de Contacte

Mesa Socioeconòmica del Camp de Tarragona

977 558 773

Correu electrònic

Notícies

« Torna al llistat

23 de maig de 2012

El càmping La Siesta de Salou estrena instal·lacions amb una inversió plurianual d'11 MEUR

El càmping La Siesta de Salou estrena instal·lacions amb una inversió plurianual d'11 MEUR

L'alcalde de Salou, Pere Granados, ha visitat aquest dimecres el càmping La Siesta, ubicat al centre de Salou i amb una extensió de sis hectàrees. En la trobada, a la que hi assistit també el regidor de gestió de Territori, Marc Montagut, s'ha pogut veure de primera mà la important inversió que s'està duent a terme per tal de modernitzar aquestes instal•lacions que van posar-se en funcionament el 1968.

El responsable de l'administració del càmping, Joan Miarnau, ha explicat que estan executant un pla de reforma i inversió plurianual que va començar el 2010-2011 per tal de millorar la qualitat i atreure més i millor públic familiar i que finalitzarà el 2013. "Busquem oferir més qualitat al nostre visitant, millors serveis, més comoditat per a les seves vacances i que visqui la natura i de l'entorn privilegiat del nostre càmping", ha explicat.

Les obres que s'han executat aquesta tardor-hivern i que tot just s'estrenen han suposat la renovació total de la piscina, a més de la zona de bany i serveis del càmping, i el canvi del cablejat i escomeses de la zona de bungalows i de campistes. L'any passat ja es van estrenar nous bungalows –actualment n'hi ha 120 i esperen arribar fins als 200 en 3 anys-. Un cop finalitzi la temporada la direcció de l'empresa té previst continuar amb les reformes donant un tomb al bar-restaurant i a la recepció, a més de sumar nous bungalows.

Pere Granados ha felicitat el responsable del càmping, Joan Miarnau, per la gran tasca de renovació de les instal•lacions i perquè "amb la inversió es garanteix una millor qualitat al visitant i una obertura de mercat familiar que busca totes les comoditats al centre del municipi i a cinc minuts de la platja". A més, ha assegurat que "només buscant la qualitat i l'excel•lència en el servei aconseguirem fidelitzar visitants".

Font: delcamp.cat

Pujar