Dades de Contacte

Mesa Socioeconòmica del Camp de Tarragona

977 558 773

Correu electrònic

Notícies

« Torna al llistat

6 de juny de 2012

Un nou producte turístic proposa descobrir TGN al voltant d'un vermut en una terrassa d'estiu

Un nou producte turístic proposa descobrir TGN al voltant d'un vermut en una terrassa d'estiu

L'empresa Auriga Serveis i el Patronat Municipal de Turisme han presentat 'Tastets de ciutat', un nou producte turístic que es basa en mantenir una conversa amb un guia professional en les terrasses dels bars situats en alguns dels espais emblemàtics de Tarragona. La innovadora proposta ofereix un vermut amb una tapa elaborada amb productes o receptes locals, al mateix temps que un guia descobreix al turista l'evolució de la plaça de la Font, l'arquitectura i la història medieval de la ciutat i les històries i la gastronomia del barri pescador del Serrallo. La proposta, amb un preu de 10 euros per als adults, està pensada per a grups d'un màxim de 15 persones i una durada de 45 minuts.

Aquest nou producte turístic, que es podrà concertar a partir del pròxim cap de setmana, oferirà tres tipus de degustacions, segons ha explicat Anna Catà, representant de l'empresa. D'una banda hi haurà el Tastet de Circ, que permetrà conèixer l'evolució de la plaça de la Font des dels temps del Circ romà fins a convertir-se en escenari de la vida social i dels actes festius més diversos. De l'altra, hi ha el Tastet de Catedral, que oferirà llegendes i explicarà l'arquitectura i la història del passat medieval de Tarragona. Finalment, també es podrà fer el Tastet del Serrallo, amb les seves històries, la seva gastronomia, el treball i la gent del barri pescador de la ciutat.

La regidora de Comerç i Turisme, Patricia Anton, ha destacat que la iniciativa combina la història i la gastronomia, dues de les potencialitats de Tarragona. La regidora també ha destacat que els 'Tastets de ciutat' aporten, a més, un aspecte cada vegada més buscat i preuat en el sector turístic: les sensacions. "La gent cada vegada viatja més i visita més llocs motivada per les sensacions i les experiències que pot viure. Explicar la història d'una manera distesa, al voltant de la terrassa d'un bar, fent una cosa tan típica de Tarragona com és el vermut i, a més, tastant productes locals, és una excel•lent manera de vendre turísticament la ciutat", ha afegit.

Els 'Tastets de ciutat', que compten amb el suport de l'Associació de bars i restaurants de la Plaça de la Font i de l'Associació de Restauració i Comerç del Serrallo (ARCS), estan pensats per grups reduïts de 15 persones com a màxim i tindran una durada d'uns 45 minuts. El preu, que inclou la conversa amb el guia, una tapa i una beguda, és de 10 euros per als adults i de 6 euros per als xiquets i xiquetes de 10 a 14 anys. Els tastets es poden contractar en català, castellà, francès i anglès. Per contractar el servei caldrà fer una reserva prèvia per Internet. Si hi hagués places disponibles la inscripció es podrà fer al mateix lloc on es realitzi l'activitat just abans de començar.
Font: ACN.
 

Pujar