Dades de Contacte

Mesa Socioeconòmica del Camp de Tarragona

977 558 773

Correu electrònic

Notícies

« Torna al llistat

6 de desembre de 2012

La marca Costa Daurada comença a mirar cap a l'interior del Camp

La marca Costa Daurada comença a mirar cap a l'interior del Camp

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, va presentar el passat mes de maig la nova campanya de la marca Costa Daurada. Aquesta acció promocional, que es durà a terme en els propers dos anys en l’àmbit estatal però també internacional, compta amb quatre àmbits de difusió diferenciats: litoral, natura-interior, gastronomia i patrimoni. Es destaca, en tots els casos, el caràcter familiar dels quatre àmbits, utilitzant la imatge d’infants en el material gràfic i també la inclusió de la marca Kids Friendly.

En el nou material promocional, es combinen les imatges d’indrets destacats amb il•lustracions de llegendes o personatges propis del territori. Així doncs, el litoral es promociona amb fotografies de la platja de Torredembarra; la natura, amb imatges de Siurana; la gastronomia, amb instantànies de la cuina de Mariona Quadrada, i el patrimoni, amb racons del monestir de Poblet i personatges de la llegenda de sant Jordi de Montblanc. Fins a dia d’avui, la inserció de la campanya de patrimoni s’ha dut a terme, entre d’altres, en revistes com De viajes, Descobrir Catalunya, l’edició francesa de Marie Claire o la publicació Excelente, revista per a la classe preferent de la companyia Iberia.

Des de les àrees comarcals de turisme de la Conca de Barberà, l’Alt Camp i el Priorat, i també des de la Regidoria de Turisme de Montblanc, es valora positivament que la nova acció promocional hagi tingut en compte nous emplaçaments i prescindeixi de la utilització d’imatges molt recurrents en altres campanyes com les de l’amfiteatre de Tarragona o altres indrets costaners. Coincideixen també en destacar que la marca Costa Daurada ja fa temps que no és només sol i platja i que l’oferta de les comarques d’interior és un valor afegit i de proximitat.

La connexió amb l’interior, assignatura pendent

Els agents turístics de l’interior es reivindiquen des de fa temps com el complement natural i inqüestionable per al turisme que s’allotja a la costa. Creuen que poc a poc la marca Costa Daurada ha anat valorant el territori no costaner que està dins de la seva àrea d’influència, però coincideixen en què hi ha molt de camí a recórrer i molta feina per fer per aconseguir un major nombre de visitants que pernocten a les poblacions de platja.

El sector valora molt positivament les accions programades des del Patronat per donar a conèixer l’oferta del territori. És el cas del taller organitzat el passat octubre i en què empreses del sector privat es van poder conèixer i establir sinergies per a fomentar que el turisme que s’allotja a la costa conegui la Conca, l’Alt Camp i el Priorat i evitar així que es desplacin a altres indrets de Catalunya.

Font: delcamp.cat
 

Pujar