Dades de Contacte

Mesa Socioeconòmica del Camp de Tarragona

977 558 773

Correu electrònic

Notícies

« Torna al llistat

13 de desembre de 2012

L'estratègia a Internet i la venda en línia per a empreses, principals eixos de la Fibo

L'estratègia a Internet i la venda en línia per a empreses, principals eixos de la Fibo

El comitè organitzador de la Fira de Botigues 'Online', Fibo, s’ha reunit aquest dijous per tractar sobre el programa d'activitats i continguts de la fira. En la trobada, s'ha acordat que la Fibo ha de servir per donar a conèixer les estratègies de posicionament de marca a través d'Internet, les fórmules per millorar la imatge de l'empresa, utilitzant les xarxes socials, i també per explicar les oportunitats de negoci i de promoció que ofereix la xarxa.

La Fibo està enfocada als emprenedors, empresaris i estudiants interessats en utilitzar Internet com a plataforma única o complementària per als seus negocis. El comitè organitzador de la Fira de Botigues 'Online' -que organitza firaReus juntament amb l'empresa Comercios Online- està format per professionals d'empreses de serveis i aplicacions web com Tarracodroid, Kirubs, Studio Genesis i Esòlit.

La fira tindrà lloc el 30 de gener, al Foyer Marià Fortuny de firaReus. Les inscripcions estan obertes i es poden fer a través de la pàgina web de la fira www.fiboreus.com .

Font: Reus Digital.

Pujar