Dades de Contacte

Mesa Socioeconòmica del Camp de Tarragona

977 558 773

Correu electrònic

Notícies

« Torna al llistat

19 de juny de 2013

Comerços i restauració s'alien per captar el turista rus

Comerços i restauració s'alien per captar el turista rus

Reus engega la campanya d'estiu, coincidint amb l'arribada de més visitants que passen les vacances a la Costa Daurada i visiten la ciutat. L'Agència de Promoció de Ciutat, Reus Promoció, reforça el servei d'informació als visitants, amplia els espais de visita i s'alia amb els restauradors, amb l'objectiu d'allargar la seva estada a la ciutat. El principal objectiu de la ciutat segueix sent el turisme rus.

L'agència ha reforçat els serveis d'informació amb l'Oficina de Turisme de l'estació d'autobusos, de l'1 de juny al 30 de setembre. Enguany, s'amplia l'horari d'atenció al públic. A més, el Gaudí Centre i l'Oficina de Turisme, del 15 de juny al 25 de setembre, no tanca al migdia i amplia el seu horari.

Aquest estiu s'ha creat el 'Welcome pack', una opció específica que es lliurarà als turistes russos que visitin la ciutat i consisteix en una bossa amb el fulletó del 'Reus Shopping Day' i material informatiu de la ciutat en idioma rus. A banda d'això, el servei de City Cash (Tax Free) incorporarà una persona de reforç pels mesos de juny a setembre.

L'Agència de Promoció reforça durant la campanya d'estiu l'oferta de visites al patrimoni arquitectònic de Reus, com el Pavelló dels distingits de l'Institut Pere Mata, l'Església Prioral de Sant Pere i la Casa Navàs. A aquesta mesura s'afegeix l'oferta de visites que es poden fer per lliure al llarg de tot l'any als principals atractius patrimonials de la ciutat, com la Ruta Gaudí i la Ruta del Modernisme.

'Reus Shopping Day'

Per segon any consecutiu es realitza la 'Reus Shopping Day', fruit de la col·laboració i del treball conjunt entre Reus Promoció i les entitats que representen als establiments comercials, com la Unió de Botiguers, Reus per Tothom, El Tomb, l'Eix comercial Prim i Sunyer, Passeig Comercial El Pallol, Mercat Central, Mercat del Carrilet, Associació de Marxants, el sector de la restauració i la Cambra de Comerç.

La campanya és el resultat de la suma d'esforços dels sectors del comerç i la restauració. Aquest últim s'afegeix enguany com a novetat. Les principals conclusions a les que es van arribar durant les sessions de treball van ser la necessitat d'ampliar al màxim els horaris d'obertura del comerç i involucrar el sector de la restauració, creant sinèrgies amb el comerç. Per les compres realitzades als establiments participants a la campanya, s'obsequiarà als clients amb vals de descompte del 10% per menjar en una selecció de restaurants de la ciutat.

La 'Reus Shopping Day' 2013 es realitzarà entre l'1 de juliol i el 31 d'agost. A diferència de la primera edició, no es concentra en un sol dia de la setmana, sinó que s'amplia a tots els dies en què el comerç està obert. Al llarg de tota la campanya, s'amplien els horaris d'obertura dels comerços i es fomenta la realització d'activitats al migdia. En total hi participen 147 establiments. D'aquests, 120 són botigues i 27 són restaurants.

La presidenta de la Unió de Botiguers de Reus, Leonor Bartolí, ha demanat que aquesta no sigui l'única campanya que es faci durant l'any, ja que "també hem de treballar per la comarca, que la tenim una mica abandonada". A més, ha demanat també que l'aliança amb els restauradors sigui recíproca i "qui consumeixi als restaurants també pugui gaudir de descomptes als comerços".

Font: Reus Digital.

Pujar