Dades de Contacte

Mesa Socioeconòmica del Camp de Tarragona

977 558 773

Correu electrònic

Notícies

« Torna al llistat

24 de febrer de 2014

Schwartz-Hautmont exporta 1.850 tones d'acer del Port de Tarragona als Estats Units

Schwartz-Hautmont exporta 1.850 tones d'acer del Port de Tarragona als Estats Units
L’empresa Schwartz-Hautmont Construcciones Metálicas S.A., ubicada al moll d’Aragó del Port de Tarragona, construeix i exporta dues estructures metàl•liques de grans dimensions amb destinació a una refineria d’Estats Units. Amb aquesta càrrega, l'infraestructura tarragonina suma 2.320 tones de 'project cargo' manipulades durant aquest mes de febrer, xifra que posa de manifest l’aposta del Port de Tarragona per aquest tipus de tràfic, oferint als clients serveis i infraestructures especialitzats per a la càrrega. L’empresa estibadora Euroports Ibérica TPS, que opera al Port de Tarragona, ha dut a terme la càrrega de les 1.850 tones de les dues grans estructures. La primera estructura té un pes de 1.000 tones i unes dimensions de 12 metres d’ample, 57 metres de llargada i 12 metres d’alçada; la segona estructura té un pes de 850 tones i unes dimensions de 12 metres d’ample, 55 metres de llargada i 12 metres d’alçada. La operativa es va iniciar el passat dijous i finalitza aquest dilluns. El vaixell FAIRPARTNER, consignat per Euroports Ibérica TPS, amb una eslora de 143 metres i 6 metres de calat, navega sota bandera dels Països Baixos. Aposta pel project cargo amb infraestructures i serveis eficients El tràfic de project cargo (peces de grans dimensions per a equips de fàbrica o components que necessiten muntatge al vaixell) és una de les apostes del Port de Tarragona per aquest 2014 en el marc de l’estratègia de creixement i diversificació dels tràfics. I és que el Port ofereix infraestructures especialitzades per aquest tipus de càrrega com les àmplies àrees operacionals als molls, les rampes Ro-Ro i l’excel•lent accessibilitat via terrestre i ferroviària; tanmateix posa a disposició del client serveis eficients com l’estiba altament qualificada i l’eficiència en el procés d’estiba i desestibada. Aquest ha estat un altre gran projecte d’Schwartz-Hautmont que, el passat 2013, va realitzar diferents operatives de càrrega d’estructures de grans dimensions. Un dels grans projectes de l’empresa durant el 2013 va ser la construcció i exportació (març 2013) de 40 vagons de plataformes de tren des del Port de Tarragona amb destinació Bolívia, i la càrrega (agost 2013) de 1.571 tones de grans estructures d’acer amb destinació també el país sud-americà. Schwartz-Hautmot Construcciones Metálicas S.A construeix grans infraestructures i estructures per a centrals, que després exporta a països com Aràbia Saudita, Austràlia, Argentina, Xile i Bolívia. L’empresa munta aquestes estructures industrials al mateix Port de Tarragona, concretament al moll d’Aragó on compta amb una nau de 20.000m2 a 150 metres del mateix moll. Font: Reus Digital.

Pujar