Dades de Contacte

Mesa Socioeconòmica del Camp de Tarragona

977 558 773

Correu electrònic

Notícies

« Torna al llistat

30 de maig de 2012

L'ExproReus 2012 només durarà cinc dies i s'aposta per repensar el model

L'ExproReus 2012 només durarà cinc dies i s'aposta per repensar el model

Menys dies i esperant que sigui més atractiu, econòmicament parlant, pels expositors. El Comitè Executiu de firaReus, format per la Cambra de Comerç de Reus, la Generalitat, la Diputació de Tarragona i l'Ajuntament de Reus han decidit aquest dimarts escurçar la durada de la fira i fer-la durar només cinc dies, del 10 al 14 d'octubre de 2012. El projecte de reorientació d’ExproReus que potenciarà preveu captar nous públics incrementant l’oferta d’activitats adreçades a famílies i joves amb l’objectiu d’oferir un certamen "més modern i adaptat als temps actuals". Amb aquest objectiu, s’està treballant una distribució per sectors que faciliti i faci més atractiva la visita. Llar, tecnologia, salut i bellesa, oci i serveis, seran les grans àrees sobre les quals girarà la nova oferta comercial d’aquesta edició. Tot orientat per oferir al visitant una bona experiència que es veurà potenciada a través de les activitats d’oci a l’aire lliure.

L’edició d’ExproReus 2012 es celebrarà enguany del 10 al 14 d’octubre. Aquesta concentració en 5 dies (2 feiners i 3 festius) vol donar resposta a una necessitat creixent entre els expositors de celebrar fires cada cop més concentrades. D’aquesta manera l’expositor aconsegueix una reducció en els costos directes derivats de la seva participació (com són personal, depslaçament i manutenció) alhora que s’amplia la possibilitat d’obtenir més beneficis en menys temps. Fruit d’aquesta reducció de costos, els expositors es podran beneficiar d’un preu de contractació més econòmic.

Sobre aquesta qüestió el president del Comitè Executiu de firaReus, Isaac Sanromà, ha destacat la necessitat d’adaptar-se a la nova situació econòmica i a la realitat firal. "L’ExproReus ha estat sempre un apardor de la realitat comercial. I per tant, el certamen no podia ser aliè a aquestes noves tendències. Per això fem aquest exercici d’adaptació amb l’objectiu de donar satisfacció a expositors i visitants. És el camí que cal seguir per garantir la competitivitat de la nostra oferta".
 

Font: delcam.cat. Imatge: Fira Reus.

Pujar