Dades de Contacte

Mesa Socioeconòmica del Camp de Tarragona

977 558 773

Correu electrònic

Notícies

« Torna al llistat

31 de maig de 2012

La nova campanya publicitària de la Costa Daurada busca la complicitat del turisme familiar

La nova campanya publicitària de la Costa Daurada busca la complicitat del turisme familiar

La nova campanya publicitària de la Costa Daurada s'adreça, sobretot, a les famílies. Conscient que el 43% dels seus visitants són famílies amb nens menors de 13 anys, la marca turística vol treure rèdit d'aquest segment estratègic i ha dissenyat una campanya on els petits són els protagonistes. Quatre espais representatius del territori -com ara les platges o el monestir de Poblet-, actuen d'escenaris de fons d'aquesta campanya. Amb un cost que ronda els 250.000 euros -xifra lleugerament inferior a l'anterior promoció-, tindrà una vigència de dos anys i s'estendrà tant al mercat català, com també l'espanyol -per primer cop es faran accions específiques al País Basc-, així com a nivell internacional.

Les accions promocionals es faran a través de publicitat exterior, anuncis en premsa, ràdio i Internet -s'ha descartat la difusió per televisió per motius econòmics-, estands en fires i també les campanyes conjuntes amb diferents operadors turístics.
La campanya publicitària fa al•lusió als àmbits del litoral, la natura interior, el patrimoni i la gastronomia. Així, els quatre escenaris triats són una platja de Torredembarra, Siurana, el monestir de Poblet i la cuina de la reusenca Mariona Quadrada.

Els nens i l'imaginari infantil acaparen els espais, des de cavallers i un drac a Poblet, a un pop gegant i un vaixell pirata a la platja. Les il•lustracions van en consonància amb l'eslògan de la campanya: 'Costa Daurada, on neixen els teus somnis'.
El president i el gerent del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Albert Batet i Octavi Bono, van presentar ahir la campanya. Els quatre anuncis també inclouen la icona 'Kids Friendly', que reflecteix el caire familiar de la destinació.

Font: delcamp.cat
 

Pujar